چهارده دلیل برای زندگی در اسپانیا

HSBC رتبه چهارم مقصد مهاجرتی در نظرسنجی

هر فردی بنا به سلیقه و دلایل خود محل زندگی اش را انتخاب می کند. در اینجا چهارده دلیل برای زندگی در اسپانیا آورده ایم که برای اکثر سلایق قابل توجه هستند.

!یک:کل سال آفتاب

این یک دلیل غیرقابل انکار است. گرم و آفتابی در فصل تابستان، ملایم در فصل های بهار و پاییز، این یک شانس واقعی برای هر کسی است که می خواهد یک سبک زندگی گرم را تجربه کند.

دو: مَردم

اسپانیایی ها به دلیل توجه بسیار زیاد به همه چیزهایی که در جامعه محور است مشهور هستند. این امر ناشی از تعهد آنها برای همه امور مربوط به خانواده است و آنها اهمیت پیوندهای قوی جامعه را خوب می دانند. این بدان معناست که افرادی که تصمیم به مهاجرت به اسپانیا می گیرند متوجه می شوند که آنها با آغوش باز استقبال می شوند.

اسپانیایی ها تلاش می کنند تا با افراد تازه وارد دوست شوند. این را به دلایل خود برای بازنشستگی در لیست اسپانیا اضافه کنید! این یک واقعیت است که زندگی در یک .جامعه سالم باعث افزایش کیفیت زندگی و سلامتی می شود

سه: چشم انداز شغلی

اسپانیا برای مهاجرانی که کسب و کار خودشان را راه اندازی می کنند، بسیار محبوب است. فرقی نمی کند که شما صاحب یک کافه باشید یا تاجر یا یک فعالیت جدید آنلاین را شروع می کنید، اسپانیا می تواند مکان مناسبی برای شما باشد.

چهار: فرصت های شگفت انگیز ملکی

اسپانیا یک کشور بزرگ است و شما حق انتخاب های زیادی جهت اجاره یا خرید ملک، برای زندگی و یا سرمایه گذاری دارید. از آپارتمان های مرتب و ارزان گرفته تا واحدها و ویلاهای لوکس، مطمئناً با کمک ما خانه ای مناسب برای زندگی جدید خود در اسپانیا را پیدا خواهید کرد.

پنج: کیفیت زندگی

تاثیرات هوای پاک و مناظر سواحل زیبا را بر کیفیت زندگی دست کم نگیرید. سواحل طلایی و تپه های کوهستانی اسپانیا خیره کننده است. شما می توانید در دشت قدم بزنید و در عین حال هنوز به شهر نزدیک باشید.

شش: عالی برای کودکان

شاید خودشان ندانند، اما بچه هایی که در اسپانیا زندگی می کنند جز خوش شانس ترین بچه ها هستند چون سواحل، تپه ها، جنگل ها و شهرهای تاریخی زمین بازی آنهاست.

هفت: بازنشستگی رویایی

شاید بالاخره فرصت استراحت شما بعد از چند دهه کار بی وقفه فرا رسیده باشد. رویا های جوانی خود را برای دوران بازنشتگیتان به یاد بیاورید و ببینید چگونه تمام آنها با شرایط بازنشستگی در اسپانیا مطابقت دارد.

هشت: چُرت عصرانه

اسپانیایی ها هم مثل ایرانی ها عادت چُرت عصرانه بعد از ناهار را دارند که به آن اصطلاحا “سییِستا” می گویند. شاید سرعت متعادل تر زندگی در اسپانیا نسبت به سایر کشورهای پیشرفته همین سییِستا باشد.

نُه: غذاهای مدیترانه ای

با غذاهای شگفت انگیزی که در اسپانیا کشف خواهید کرد حتی تا مدت ها به یاد چلوکباب هم نخواهید افتاد. این غذاها به شما نشان خواهد داد که چرا مردم اسپانیا نسبت به مردم سایر مناطق جهان  به طور کلی سالم تر هستند. عادت های غذایی غنی از میوه و سبزیجات، روغن و غذاهای دریایی، که در هر فصل متفاوت است.

ده: فرهنگ غنی

فرهنگ اسپانیا وجه اشتراکات زیادی با کشورهای خاورمیانه دارد چرا که اسپانیا نزدیک به 800 سال تحت سلطه خلافت های عربی بوده است. علاقه مندان به فرهنگ، موارد جالب بسیاری در اسپانیا از جمله ساختمان های قرون وسطایی و دهکده های مجلل و زیبا پیدا خواهند کرد.

یازده: شبهای زنده

زمانی که هوا تاریک و خنک می شود، شهر چهره ی دیگری با چراغ هایش پیدا می کند. اغلب مردم هم از این فرصت برای پیاده روی و گشت در خیابان های اطراف استفاده می کنند و در رستوران هایی که فضای باز دارند شام می خورند. جوان تر ها هم در کلوپ ها شبانه دور هم جمع می شوند.

دوازده: بافت قدیمی شهر

در کنار خیابان های اصلی شهر، خیابان هایی هم هستند که خودرو اجازه تردد در آنها را ندارد. در عوض، پر از میزهای کافه هاست که نوشیدن یک فنجان قهوه را در کنار پنجره های رنگارنگ و گلدان های پر از گل دلنشین می کند.

سیزده: زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی یکی از راحت ترین زبان ها برای یادگیری است و در عین حال دومین زبان پرمکالمه مادری دنیا نیز هست. شما برای یادگرفتن زبان اسپانیایی لازم نیست خیلی به خود زحمت بدهید. چون خود اسپانیایی ها به شما در یادگرفتن زبان کمک می کنند و حتی اگر دست و پا شکسته صحبت کنید، با روی باز جوابتان را خواهند داد.

چهارده: ثبات اقتصادی

اسپانیایی ها نگران افزایش نرخ ارز و قیمت کالاهای مورد نیاز خود نیستند . اقتصاد اسپانیا مبتنی بر صنعت خودرو، محصولات کشاورزی، انرژی، خدمات مالی، ارتباطات ، داروسازی، پارچه و پوشاک و گردشگری است. شما نیز می توانید با راه اندازی کسب و کار خود در اسپانیا فقط بر گسترش فعالیت تان تمرکز کنید و نگران افزایش روزانه قیمت ها نباشید.