مشاوره بازرگانی در اسپانیا

دریافت سفارشات

خرید کالا و دریافت خدمات از شرکتهای خارجی و بلاخص اروپایی یکی از راهکارهای بازرگانان ایرانی برای تجارت های پرسود و مطمئن میباشد. اما در سالهای اخیر تحریمهای اعمال شده برای تجار و بانکهای ایرانی راه های رسیدن به این اهداف را ناهموار کرده است.تا جایی که بسیاری از تجار ایرانی بدلیل همین تحریمها و همچنین عدم آگاهی نسبت به قوانین تجارتی کشورهای دیگر متضرر شده و نتوانسته اند قدمی مثبت در این راه بردارند. از سوی دیگر همانطور که همه ما میدانیم در یک تجارت خوب و سود آور خرید با قیمت مناسب و شرایط خوب حتی از فروش آن کالا مهمتر است. اما آیا شما تمامی برندهای کالای مورد نظر خود را میشناسید؟ آیا به شرایط خرید از آنها اشراف کامل دارید؟ آیا از شرایط اقتصادی کشور هدف باخبر هستید و میدانید بهترین زمان و مکان خرید کالای مورد نظر شما کجاست؟ آیا میدانید حمل و ارسال کالای شما از چه مجرایی به صرفه تر است؟ این سوالات و بسیاری سوالات دیگر توجیه این مساله را برای شما پررنگ تر میکند که از راهنمایی مشاورینی بهره مند شوید که از تجربه و تخصص کافی برای پاسخ به تمام سوالات شما برخوردار باشند. مشاورین سئونسا در راستای خدمات گسترده خود به شما هموطنان گرامی برای این مشکل شما نیز چاره اندیشی کرده اند. استفاده از کارشناسان بازرگانی مجرب و آشنا به امور اقتصادی اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی و همچنین اشراف کامل به وضعیت برندهای معتبر این آمادگی را دارد تا با دریافت نوع سفارش، تعداد، تناژ و مشخصات فنی، نیاز شما را برای یک خرید خوب و با اطمینان خاطر برآورده کند.

واردات و صادرات

ضمن بازاریابی کالاهای مورد نیاز در ایران و اروپا در خصوص واردات و صادرات کالا و اخذ مجوزهای مربوطه در مبادی و مقاصد مورد نظر، مشاورین سئونسا امکان راهیابی متقاضیان به بازارهای جهانی را فراهم میسازند.

ترخیص کالا

با بهره گیری از خدمات شرکت های مجرب و سازمان یافته در امر ترخیص کالا و اظهارنامه های گمرکی در کلیه مبادی و مقاصد اروپایی و کلیه مبادی گمرکات ایران، مشاورین سئونسا آماده ارائه خدمات گمرکی نیز به متقاضیان عزیز میباشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.